Jak dodać nowy projekt / podprojekt w Best Redmine ?

Aby dodać nowy projekt należy z menu nawigacyjnego wybrać odnośnik „Projekty”, a następnie kliknąć w odnośnik „Nowy projekt” znajdujący się po prawej stronie. Ukaże się następujący ekran:

dodawanie_nowego_projektu_Best_Redmine

Aby poprawnie dodać projekt / podprojekt należy wypełnić poszczególne pola:

  • Nazwa – pole obowiązkowe. Nazwa będzie widoczna na liście projektów (zakładka „Projekty”).
  • Opis – pole służące zdefiniowaniu dłuższego opisu projektu.
  • Identyfikator – tworzy się on automatycznie po uzupełnieniu pola „Nazwa”. Identyfikator używany będzie w adresie URL Best Redmine.
  • Strona www – pole dające możliwość wskazania adresu URL projektu (jeśli istnieje).
  • Publiczny – projekt publiczny widoczny jest dla wszystkich niezalogowanych użytkowników. Projekt prywatny widoczny będzie tylko dla wybranych użytkowników, przypisanych do niego.
  • Projekt nadrzędny – pole służące umieszczeniu projektu w hierarchii już istniejących projektów.
  • Dziedziczenie członków – zaznaczenie tego pola spowoduje, że uprawnienia ustawione w projekcie nadrzędnym automatycznie będą przenoszone do projektów podrzędnych. Uprawnienia dziedziczone nie mogą być zmieniane. Istnieje możliwość wyłącznie dodawania kolejnych.
  • Moduły – lista podstawowych modułów w Best Redmine. Odznaczając dany checkbox wskazujemy, które elementy w projekcie mają być aktywne.
  • Typy zagadnień – lista podstawowych rodzajów zagadnień w projekcie. Listę tą można rozszerzyć przechodząc do: Administracja –> Typy zagadnień.
  • Stwórz – po kliknięciu tego przycisku zdefiniowany projekt wyświetli się na liście projektów (zakładka „Projekty”).

Do każdego projektu dedykowane jest menu nawigacyjne, które składa się z:

  • Przegląd
  • Aktywność
  • Zagadnienia
  • Nowe zagadnienie
  • Gantt
  • Kalendarz
  • Komunikaty
  • Dokumenty
  • Wiki
  • Pliki
  • Ustawienia